Poslednji novosadski tramvaj, odnosno tramvajska prikolica broj 13, marke "Ganc", godinama stoji u garaži Gradskog saobraćajnog preduzeća i čeka neka bolja vremena za restauraciju.
Zasto stalno pljujete po Titu i komunistima??Taj Tito je izgraduo skole,fabrike ,Domove kulture po Vojvodini,napravio puteve.Partizani su vas oslobodili.Za vreme kraljevine se samo muzla Vojvodina bez velikih ulaganja.
GSP ima svoje izvorište gasa koje crpi i koristi bez da igde pokazuje ko uzima javne pare?
Isto tako razne pevaljke sa Kosova, kurtizane, starlete su zahvalne UO i direktorima GSPa na svim parama kojima su ih kitili...
Ima za jagnjecu brigradu partijskog kadra i kurtizane...a nema da se ofarba jedan tramvaj...
sramotetina!
Tito i komunjare su posle rata uništili sve što se moglo uništiti u Vojvodini.
Posle ovih stručnjaka će biti još gore. Ostaće samo dugovi, a grad su urbanistički već uništili.
"ali mora autom inače smo u pećini". verovatno ako vam čovek kaže da je u gradovima potrebno zelenilo, reći ćete da se vraćamo u prašume, a da kvadrat građevinskog prostora košta. potvrđujete sve što se može reći o "struci" koja nas je dovela tu gde jeste.
Ovi nisu za sve te godine uspeli ni nadstresnicu da naprave za stari tamvaj da ne kisne. 8 cevi da navare i neki krov nisu u stanju da naprave a ne nesto drugo. Sramota. Niko nista ne odrzava niti cuva.
Ne znam da li da se smejem ili da placem na Vas komentar. Novi sad i metro linije. Po toj logici i Temerinu treba metro linija.
S druge strane, ne moze podzemna garaza krstena da se napravi, a ne kamoli 2 metro linije. I sa onim podzemnim prolazom su se patili.
I treba da te gledaju bledo, jer cena jedne tvoje predložene metro linije je skuplja od obe beogradske koje obećavaju naprednjaci. Znači tvoj projekat po SNS proceni košta nekih 8 milijardi dolara, što je otprilike polovina godišnjeg budžeta Srbije. Nemoj ništa više da predlažeš.
Beograd dobija metro zadnjih 40+ godina a dobice ga na kukovo leto. Zasto? Zato sto sam Beograd ne moze da ga finansira a republicki politicari nisu dovoljno ludi da zbog potreba Beograda izazovu bes ostatka Srbije koji bi finansirao taj projekat. Danasnja prica o BGD metrou teskom 6 milijardi eura je tek suluda, to su tolii novci da je suludo razmisljati o tome da se oni mogu namaci i utrositi za taj projekat. Taman ce da Vucic padne sa vlasti kad budu udarili kamen temeljac tom metrou a valjda ce doci neki pametniji i raelniji ljudi posle njih na valst.
Novom sadu treba neka vrsta savremenog resenja za javni transport, da li ce to biti mesavina sinskog prevoza (tramvaja) i elektricnih autobusa ili samo elektricni autobusi (mnogo jeftinija varijanta) je na strucnjacima da odrede, izvagati ekonomske, ekoloske i demografske faktore i na osnovu toga odluciti sta raditi.
Stokholm glavni grad,pešačkih zona mnogo,nigde staklenih kuća,ništa preko tri sprata,sve kuće u tradicionalnoj gradnji,previzno sredstvo je bicikl i el trotinet.Ostaviš ga na ulici i niko ti ne ukrade.Svi putevi su sa dve trake i sa jednom za bicikle i trotinete.Tramvaj pruča za sebe,spiker u vizilu 2min pre stanice najavljuje stanicu,svaki tramvaj ima nosače za bicikl.Inače fabrika Ganc Mavag je bankrotirala pre 15 g i nema je više.Železnica je prodala u staro gvožđe lokomotive te fabrike.
Prevelika nostalgija za prevoznim sredstvom koje ne operira ovde već 70ak godina i tek u poslednjih par godina usled povećanog broja stanovnika se nije ni osetila potreba za ovim prevoznim sredstvom. Jeftinije je ograničiti protok automobila po gradu, graditi garaže po periferijama (krkani naprednjacki, izmislio sam vam biznis) i promovisati efikasniji raspored autobusa i povećati broj autobusa na prigradskim linijama, nego se baviti postavljanjem šina i vozila koji će koštati nekoliko stotina miliona evra. Da se ja pitam, i Trčiku bih sklonio, ionako je bezvezan kafić.
Tom logikom ćemo doći do toga da nam ni gradovi ne trebaju i da se vratimo u sela pa u pećine. Ja se u viršle ne razumem kao ti, ali mislim da neko ne radi svoj posao i ne sprovodi red i zakon u saobraćaju pa svoju nesposobnost krije semaforima umesto da kažnjava prekršioce i one sa gumama i one sa cipelama. Nekome odgovara veća potrošnja goriva, neko ubira akcizu. To je sva priča, i onda će da svali na građane troškove zagađenja kojima je doprineo nefunkcionalan sistem.
nema šta da se jurca i uopšte vozi auto po gradu u kome se za 15ak minuta stigne sa kraja na kraj peške, biciklom ili busom. automobili su parkirani 90% vremena i nema se kud, travka neće ostati. kome nije problem povećan broj automobila, taj nema šta da traži u saobraćajnoj struci, treba da ide da jede viršle i da vidi kako nije problem kada se preždereš viršli. zbog takve "ekspertize" koja misli da može beskonačno da se trpa u grad kao u crnu rupu smo tu gde jesmo - kod semafora.
Koliko puta sam napisao da treba zabraniti eskurzije po Srbiji. A patriJote terati da idu okolo da vide na sta je Vojvodina trebala da lici. Barem ti izleti nisu skupi. U Segedinu stoji stari tramvaj, doteran.
Trebalo je dopuniti ko je u to vreme bio gradonačelnik odgovoran za tako katastrofalnu odluku.
Grad bi se sasvim drugačije razvijao da je tramvajska mreža ostala. Dovoljno je bilo da gledaju šta su radili slični evropski gradovi. Jova je to mogao ispraviti, ali ni on nije imao dometa.
No, ništa bolje nije ni danas. Kadar koji rukovodi Gradom sve je gori
A mene ljudi i dalje gledaju BELO kada kazem da Novom Sadu trebaju dve metro linije!
Beocin-Futog-Kac i Rumenka-Karlovci!
Kada povucete prave linije Futog-Kac i Rumenka-Karlovci, znate gde se te dve linije seku? Kod Glavne zeleznicke stanice!
Jedino ce to rasteretiti saobracaj u gradu!
Depoi u Kacu i Rumenci, linije pod zemljom, hvataju zeleznicku, autobusku, industriju, centar, sve!
Ukucajteu pretrazivac ovog portala ,,propada,, ! Videcete gomlilu naslova,nije ovaj jedini ! komunjare dosle i rasturile grad,sto se tice ljudi i zgrada, sad kukate na ovaj tramvaj a pre toga spens !
Nije problem saobraćaja u gradu povećanje broja automobila, već odsustvo planiranja. Saobraćaj se ne rešava usporavanjem i zaustavljanjem saobraćaja, nego je svrha istog da teče, a sve je urađeno da se skoro potpuno onemogući, besomučnim zatrpavanjem bulevara i ulica semaforima i odsustvo zelenih talasa i parkinga itd. Svako zaustavljanje je zagađenje. Ali time se bavi moj fo mojega, pa nam je tako kako jeste.
Tako je, spucajte jos par miliona nasih novaca i fino se ugradite za tramvaj i muzej koji cemo opet mi izdrzavati finansijski jer ga nece posecivati niko.
Od 58. do danas niste napravili muzej, sad ste se setili
Треба обновити стару ранжирну станицу и унутра изложити рестауриране локомотиве, вагоне, трамваје, шинска возила и аутобусе. Што не стане унутра, поставити изван објекта и прекрити прикладном надстрешницом.
Jedna od najvecih gresaka tadasnjih vlasti, pompezno ukidanje tramvajskog saobracaja i uvodjenje autobusa. Tako je bilo u N.Sadu ali i u Nišu jer se tada mislilo da dolazi zlatno doba u saobracaju masovnom upotrebom naftnih derivata. Niko tada nije mislio o ekologiji i zakrcenim ulicama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Poslednji novosadski tramvaj propada u garaži GSP-a, novca za restauraciju nema
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•03.05.2021.
•10:09 > 09:35
Komentari 33
M
Ilijana
Isto tako razne pevaljke sa Kosova, kurtizane, starlete su zahvalne UO i direktorima GSPa na svim parama kojima su ih kitili...
Ima za jagnjecu brigradu partijskog kadra i kurtizane...a nema da se ofarba jedan tramvaj...
sramotetina!
nada
Posle ovih stručnjaka će biti još gore. Ostaće samo dugovi, a grad su urbanistički već uništili.
maki
???
BoeserWolf
S druge strane, ne moze podzemna garaza krstena da se napravi, a ne kamoli 2 metro linije. I sa onim podzemnim prolazom su se patili.
Ozvalavljen
Milanski
Dule
Pjv
dijasporac
Novom sadu treba neka vrsta savremenog resenja za javni transport, da li ce to biti mesavina sinskog prevoza (tramvaja) i elektricnih autobusa ili samo elektricni autobusi (mnogo jeftinija varijanta) je na strucnjacima da odrede, izvagati ekonomske, ekoloske i demografske faktore i na osnovu toga odluciti sta raditi.
Dragan
Dule
Boki
Svirac
maki
G pen
Mela
Grad bi se sasvim drugačije razvijao da je tramvajska mreža ostala. Dovoljno je bilo da gledaju šta su radili slični evropski gradovi. Jova je to mogao ispraviti, ali ni on nije imao dometa.
No, ništa bolje nije ni danas. Kadar koji rukovodi Gradom sve je gori
Metro
Beocin-Futog-Kac i Rumenka-Karlovci!
Kada povucete prave linije Futog-Kac i Rumenka-Karlovci, znate gde se te dve linije seku? Kod Glavne zeleznicke stanice!
Jedino ce to rasteretiti saobracaj u gradu!
Depoi u Kacu i Rumenci, linije pod zemljom, hvataju zeleznicku, autobusku, industriju, centar, sve!
Dejan
Boki
BoeserWolf
Od 58. do danas niste napravili muzej, sad ste se setili
Mozer
sns prljave botine
Realista
DERAN
aloooo
@B
Ivan
Лиманац
Trcika
Bitnije je da dignemo spomenik jos nekom srednjevkovnom bolidu kome
se pridaju osobine kakave NIKADA nije imao
Vlada
B
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H